Przejdź do treści Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do wyszukiwania połączeń
2016-10-05
08:35
Kategoria

Bilet KM przez telefon komórkowy - teraz więcej możliwości

Dotychczas za pomocą aplikacji SkyCash możliwy był zakup biletów wg taryfy normalnej oraz ulgowej: strefowych, dobowych imiennych, ofert  specjalnych obowiązujących na odcinkach: Warszawa Zachodnia – Otwock oraz Warszawa Włochy – Warszawa Rembertów, a także Biletu Lotniskowego, na pociąg „Słoneczny” i „Dragon”, oraz biletów relacyjnych na linię Warszawa - Skierniewice. Od 1 października oferta działa w rozszerzonej wersji.

System płatności za bilet przez telefon komórkowy pozwala na wykonywanie wszystkich czynności związanych z zakupem przez całą dobę, z dowolnego miejsca. SkyCash działa w większości smartfonów z systemem Android, iOS oraz Windows Phone.

Aby móc kupować bilety za pomocą SkyCash, należy zainstalować w komórce aplikację mobilną, dokonać rejestracji w systemie SkyCash i zasilić ją środkami pieniężnymi lub wybrać inną formę płatności za bilety np.: zapłacić bezpośrednio z podłączonej karty płatniczej (debetowej lub kredytowej). Aplikację można pobrać ze sklepu danego systemu lub po wpisaniu w przeglądarce telefonu adresu m.skycash.com, ew. wysłaniu SMS-a o treści „1” na numer 510 510 205 (opłata zgodna z cennikiem operatora). Użytkownik, wybierając jako przewoźnika regionalnego Koleje Mazowieckie, ma dostęp do zakupu dowolnego biletu relacyjnego lub skorzystania z zakładki Oferty, w której ma możliwość zakupu biletu na konkretną ofertę.

Od października oferta funkcjonuje w rozszerzonej wersji - teraz możliwe jest także uzyskanie informacji o najkorzystniejszych ofertach i zakupie najtańszego biletu dla wybranej przez użytkownika relacji. Oprócz tego wprowadzona została możliwość zwrotu za całkowicie niewykorzystany bilet zakupiony za pośrednictwem aplikacji.

Wymagania naszych podróżnych zobowiązują nas do ciągłej pracy nad jakością usług, które świadczymy. Dotyczy to zarówno parku taborowego, ale też innych aspektów, wpływających za zadowolenie naszych podróżnych. Chcemy iść z duchem czasu, a to wymaga dostosowania się do oczekiwań klientów. Poszerzenie opcji związanej z zakupem biletu przez telefon jest podyktowane właśnie chęcią zaspokojenia tych oczekiwań - powiedział Dariusz Grajda, członek zarządu, dyrektor handlowy Kolei Mazowieckich.

Za pośrednictwem aplikacji SkyCash można kupić bilety:

•        jednorazowe,

•        strefowe czasowe,

•        dobowe,

•        3-dniowe

•        jednorazowe wg ofert specjalnych,

•        na pociąg „Dragon”,

•        na pociąg „Słoneczny”

na wszystkie relacje obsługiwane przez Koleje Mazowieckie.

 

Koleje Mazowieckie to pierwszy przewoźnik kolejowy, którego bilety pojawiły się w naszej aplikacji. W wersji mobilnej można je kupować już od 2011 r. – mówi Tomasz Krajewski, prezes zarządu SkyCash. – Jesteśmy przekonani, że podróżni docenią wprowadzone nowości, dzięki którym zakup biletów, jak i samo planowanie podróży stały się znacznie wygodniejsze – dodaje Krajewski.

Więcej na temat zasad korzystania z aplikacji na www.mazowieckie.com.pl

 

Informacje dla mediów:

Donata Nowakowska - Rzecznik Prasowy „Kolei Mazowieckich – KM”

e-mail: d.nowakowska@mazowieckie.com.pl, tel. 661 929 207