CALL CENTER KM jest w stanie obsłużyć aż 10 połączeń przychodzących jednocześnie. W przeciągu miesiąca pond 15 tysięcy osób wybrało numer 22 364 44 44 w celu uzyskania informacji. Najwięcej pytań dotyczyło rozkładu jazdy pociągów. Aż 9 244 osoby zadzwoniły właśnie w tej sprawie, przy czym 8 052 osoby pytały o rozkład jazdy Kolei Mazowieckich. Pozostałe osoby (1 192) były zainteresowane informacją o rozkładzie jazdy innych przewoźników.
Pytania dotyczące taryfy przewozowej zadały 753 osoby. Najwięcej o taryfę przewozową Kolei Mazowieckich - 522 osoby. Największym zainteresowaniem cieszyła się oferta KM-26 (106 połączeń). Podróżni pytali także o bilet rodzinny (36) oraz wspólną ofertę ZTM-KM-WKD (53). 120 osób zapytało o taryfę pozostałych przewoźników.
156 osób dzwoniło w sprawie ofert relacyjnych, czyli tańszych biletów na wybranych odcinkach. Najwięcej pytań dotyczyło oferty specjalnej na odcinku Warszawa Włochy – Warszawa Rembertów (28). Ponadto 69 osób dzwoniło w sprawie uzyskania informacji o możliwości przejazdu dla osób niepełnosprawnych.
Informacje dostępne w CALL CENTER są podzielone tematycznie poprzez wybieranie tonowe. W każdej chwili, podróżny może także połączyć się z konsultantem, wybierając odpowiedni numer z klawiatury telefonu.
Dodatkowych informacji udziela:
Donata Nowakowska – Rzecznik Prasowy „Koleje Mazowieckie – KM" sp. z o.o.
Email: d.nowakowska@mazowieckie.com.pl tel.: 22 473 75 51, 0 661 929 207