Przejdź do treści Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do wyszukiwania połączeń
2019-04-08
10:31

To był szczęśliwy bilet

Pani Aleksandra na co dzień studiuje w Łodzi, a w weekendy wraca do rodzinnego Mińska Mazowieckiego. Jest podróżną Kolei Mazowieckich, która zakupiła przez Internet półmilionowy bilet.

Pani Aleksandra często kupuje bilety na pociąg przez Internet, bo - jak sama przyznaje – jest to wygodne, zwłaszcza dla osób, które kupno biletu zostawiają na ostatnią chwilę. Jeden z takich biletów okazał się biletem półmilionowym, zakupionym przez Internet.

Z panią Aleksandrą spotkał się Dariusz Grajda, członek zarządu, dyrektor handlowy Kolei Mazowieckich, który wręczył jej upominki od Kolei Mazowieckich oraz voucher na przejazd pociągiem „Słonecznym”.

- Dziękujemy, że jako środek transportu wybiera pani Koleje Mazowieckie. Mam nadzieję, że w najbliższe wakacje zechce pani także wybrać się nad morze naszym wakacyjnym pociągiem – powiedział Dariusz Grajda, członek zarządu, dyrektor handlowy Kolei Mazowieckich.

Przypomnijmy, że Koleje Mazowieckie uruchomiły system sprzedaży biletu przez Internet  w marcu 2017 r. System IKM, czyli aplikacja web do zakupu biletu KM, dostępna jest pod adresem bilety.mazowieckie.com.pl. Cała operacja jest prosta; aby dokonać zakupu biletu, Użytkownik Systemu IKM w pierwszej kolejności powinien podać/wybrać nazwę stacji, z której chce rozpocząć podróż, oraz wpisać/wskazać stację docelową, a następnie wybrać przycisk „Szukaj”. Po wprowadzeniu tych parametrów podróży otrzyma informację o najbliższym dostępnym połączeniu oraz o kilku następnych. Co istotne - zwłaszcza dla osób, które nie znają dostępnych w taryfie KM ofert - po wskazaniu najbardziej odpowiadającego połączenia Użytkownik otrzyma dane dotyczące ofert, na podstawie których będzie mógł wybrać najkorzystniejszy cenowo przejazd.

Informacje dla mediów:

Donata Nowakowska - rzecznik prasowy „Kolei Mazowieckich – KM” sp. z o.o.

e-mail: d.nowakowska@mazowieckie.com.pl, tel. 22 47 37 551