Główny Specjalista ds. Inwestycji Rozbudowy Sekcji Napraw i Eksploatacji Taboru w Sochaczewie

Spółka "Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. w Warszawie

zatrudni: Głównego Specjalistę ds. Inwestycji Rozbudowy Sekcji Napraw i Eksploatacji Taboru w Sochaczewie

Opis stanowiska:

Prowadzenie spraw związanych z realizacją i rozliczeniem inwestycji

  • przygotowanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia procedury udzielenia zamówienia,
  • weryfikacja dokumentów niezbędnych do sporządzenia umowy i przygotowanie umowy,
  • przygotowanie pełnomocnictwa,
  • organizowanie spotkań roboczych,
  • monitorowanie przebiegu prac projektowych, opiniowanie przedłożonych rozwiązań, koordynacja pomiędzy branżami,
  • kontrola i rozliczanie nadzoru inwestorskiego,
  • odbiór etapów wykonania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej, PFU, SIWZ zgodnie z umową i realizacja częściowych płatności (opisywanie faktur, przekazywanie do wydziału finansowego i wpisywanie do rejestru faktur),
  • przygotowywanie protokołów konieczności i aneksów w przypadku zmian w umowach,
  • przygotowanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia procedury udzielenia zamówienia na roboty dodatkowe,
  • przygotowywanie umowy na roboty dodatkowe i jej rozliczenie,
  • przygotowanie oświadczenia o prawie do dysponowania nieruchomości na cele budowlane;
  • odbiór dokumentacji projektowej, koncepcyjnej, PFU, SIWZ zgodnie z zawartą umową lub naliczenie kar za nieterminową realizację umowy,
  • zawiadamianie jednostek projektowania o wadach dokumentacji projektowej, koncepcyjnej, PFU, SIWZ oraz egzekwowanie ich usunięcia,
  • sporządzanie oceny wykonawcy i przygotowanie referencji,
  • sprawdzenie aktualności dokumentacji projektowej, koncepcyjnej, PFU, SIWZ - warunków, umów i pozwoleń (w razie konieczności ich prolongata),
  • sprawdzenie własności działek objętych dokumentacją projektową i czy nie są zawarte umowy na dzierżawy nieruchomości,
  • sprawdzenie stanu istniejącego nieruchomości w odniesieniu do założeń w dokumentacji projektowej, koncepcyjnej, PFU, SIWZ,
  • oszacowanie kosztów robót budowlanych,
  • uczestniczenie w radach budowy,
  • monitorowanie przebiegu robót koncepcyjnych, projektowych i budowlanych, udział w pracach komisji przetargowej
  • udział w przygotowaniu niezbędnych koncepcji, dokumentacji, projektów również we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Spółki KM,
  • współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie niezbędnym do realizacji Projektu,
  • udział w zadaniach dotyczących eliminacji ryzyka niepowodzenia ww. przedsięwzięcia, 
  • przygotowanie projektów wniosków oraz projektów informacji na posiedzenia Zarządu Spółki KM oraz przygotowanie okresowych informacji i sprawozdań z realizacji Projektu.
  • przygotowanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia procedury udzielenia zamówienia przetargowego oraz przeprowadzenie całej procedury przetargowej.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe – preferowane techniczne budowlane,
  • wymagana znajomość procesu inwestycyjnego na każdym etapie przygotowania,
  • wskazany 2-3 letni staż pracy, na podobnym stanowisku,
  • znajomość przepisów prawa w zakresie: Prawa budowlanego, Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa zamówień publicznych, Ustawy o drogach publicznych,
  • umiejętność samodzielnej syntezy danych z wielu źródeł i wyciągania wniosków,
  • inicjatywa i zaangażowanie w pracy,
  • dokładność i sumienność
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • biegła znajomość programów MS Office,
  • prawo jazdy kat. B.

Oferujemy :

  • korzystne warunki zatrudnienia – umowa o pracę,
  • pracę w profesjonalnym zespole,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • szeroki pakiet socjalny,
  • pakiet dodatkowej opieki medycznej,
  • możliwość korzystania z programu sportowo-rekreacyjnego,
  • zniżkę na krajowe i międzynarodowe podróże koleją.

Wymagane dokumenty:

  • CV oraz  informacje, o  których  mowa  w  art. 221 § 1  ustawy  z  dnia   26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1230 ze zm.) tj. imię (imiona) i nazwisko, datę  urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
  • Pisemne oferty zawierające CV prosimy kierować na poniższy adres lub e- mail podając w temacie - Główny Specjalista ds. Inwestycji Rozbudowy Sekcji Napraw i Eksploatacji Taboru w Sochaczewie

„Koleje Mazowieckie – KM” sp. z o.o.
ul. Lubelska 26, 03-802 Warszawa
lub email: praca@mazowieckie.com.pl

  • W przesyłanych dokumentach prosimy zawrzeć następującą klauzulę:

Na podstawie Artykułu 6 Punkt 1 litera a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach związanych z rekrutacją na stanowisko: Główny Specjalista ds. Inwestycji Rozbudowy Sekcji Napraw i Eksploatacji Taboru w Sochaczewie  prowadzoną  przez „Koleje Mazowieckie KM” Sp. z o.o.

Inne informacje:

  • osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy,
  • osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a oferty zostaną komisyjnie zniszczone, dodatkowe informacje dostępne pod numerem telefonu:  (22)  47-37-637.
  • skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Kategoria: