Przejdź do treści Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do wyszukiwania połączeń
2015-09-14
13:56
Kategoria

Koleje Mazowieckie Partnerem II Kongresu Transportu Publicznego w Poznaniu

9 października 2013 r., w poznańskim Centrum Designu i Kreatywności dla Biznesu – Concordia Design odbył się II Kongres Transportu Publicznego.

Założeniem organizatorów Kongresu jest zaprezentowanie najlepszych praktyk w obszarze zintegrowanego transportu zbiorowego oraz stworzenie platformy do dyskusji nad przyszłością tych usług w miastach XXI wieku. Głównymi tematami, które zostały omówione podczas wydarzenia, były: „Inteligentny transport publiczny w mieście i regionie”, „Nowoczesne miasta i nowe wymagania pasażerów”, „Inwestować oszczędzając, oszczędzać inwestując?” W dyskusjach wzięło udział wielu przedstawicieli branż i sektorów, z którymi transport publiczny jest współzależny i funkcjonalnie powiązany.

W debacie pt. „Wspólny bilet i zintegrowana oferta – na jaki wariant stać polskie aglomeracje?” uczestniczył Dariusz Grajda, członek Zarządu KM, dyrektor handlowy, który w swoim wystąpieniu przedstawił nowoczesne formy sprzedaży biletów, omówił specyfikę wspólnego biletu oraz ofertę handlową spółki. Podkreślił też, że rozwiązania wprowadzane przez Koleje Mazowieckie mają służyć głównie pasażerom.

Spółka Koleje Mazowieckie jako jedna z kilku firm przygotowała specjalne stoisko, na którym można było uzyskać informacje na temat jej działalności, eksploatowanych pojazdów oraz oferty handlowej.

W przededniu Kongresu, tj. 8 października 2013 r., na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, odbył się Okrągły Stół Transportu Publicznego. Była to krótka debata na temat integracji działań w obszarze budowania i planowania systemów transportu publicznego.

Dariusz Grajda, członek Zarządu KM, dyrektor handlowy podczas II Kongresu Transportu Publicznego