Koleje Mazowieckie

Zakup biletu w aplikacji mobilnej SkyCash [1]

pt., 12/11/2021 - 07:47

Podróżujący pociągami Kolei Mazowieckich mogą szybko i wygodnie zakupić bilety w aplikacji mobilnej SkyCash. Można ją pobrać bezpłatnie ze sklepów: Google Play, AppStore i Huawei AppGallery lub bezpośrednio przez stronę operatora (www.skycash.com [2]).

 

Za pośrednictwem aplikacji mobilnej SkyCash można nabyć bilety:

- jednorazowe,

- jednorazowe wg ofert specjalnych, w tym na pociąg „Słoneczny” lub „Słoneczny -BIS",

- strefowe czasowe,

- sieciowe KM (dobowe i 3-dniowe),

- Wspólny Bilet Samorządowy.

 

Jak kupić bilet w aplikacji SkyCash?

Aby zakupić bilet należy w aplikacji założyć konto i zapewnić środki do realizacji transakcji

– do wyboru jest przedpłacona portmonetka, podpięcie karty płatniczej lub karta w elektronicznym portfelu kart MasterPass. Sama transakcja zakupu jest realizowana w trzech prostych krokach.

 

  1. Należy kliknąć w kafelek „Koleje” oraz wybrać Koleje Mazowieckie, następnie wybrać stację początkową i końcową, datę i godzinę wyjazdu.
  2. Na podstawie zaprezentowanego w Aplikacji mobilnej rozkładu jazdy wskazać połączenia, którymi będzie realizowany przejazd, ewentualnie rodzaj przysługującej ulgi.
  3. Wybrać spośród zaproponowanych ofert najkorzystniejszą i dokonać płatności za bilet.

 

Jak wygląda kontrola biletów zakupionych w aplikacji SkyCash?

Podczas kontroli biletów należy otworzyć zakładkę „Kontrola”, w której zapisany jest zakupiony bilet i okazać ekran aplikacji z wyświetlonym kodem 2D, ruchomym logiem zamieszczonym poniżej oraz danymi o kontrolowanym bilecie. W ten sposób można wygodnie potwierdzić uprawnienie do przejazdu. Należy pamiętać, że przy przejazdach na podstawie biletów ulgowych konieczne jest okazanie dokumentu potwierdzającego uprawnienie do ulgi.

 

Jak wygląda zwrot biletów zakupionych w aplikacji SkyCash?

Pasażer w aplikacji SkyCash może samodzielnie dokonać zwrotu zakupionego biletu przed rozpoczęciem jego terminu ważności. W przypadku niedotrzymania ww. terminu o zwrot należności za odpowiednio poświadczony niewykorzystany bilet można ubiegać się w drodze pisemnego wniosku kierowanego do Kolei Mazowieckich.

 

Zwrot należności za niewykorzystany bilet dokonywany jest na konto, z którego dokonano płatności za bilet.

 

Reklamacje

Użytkownik po stwierdzeniu nieprawidłowości związanej z transakcją dotyczącą zakupu biletu w aplikacji mobilnej SkyCash powinien wnieść reklamację do Zespołu Skarg i Reklamacji Kolei Mazowieckich, ul. Lubelska 26, 03-802 Warszawa, bądź na adres e-mail: skargi@mazowieckie.com.pl [3] lub w dowolnym punkcie odprawy KM.

 

Regulamin usług dostępny jest tutaj. [4]

Pliki: 

Image icon SkyCash_logo_1.png [5]
Image icon QRkod SkyCash.png [6]

Kategoria: 

  • Kupno / aktywacja biletu [7]

Infrastruktura i Środowisko

Program regionalny

certyfikaty certyfikaty certyfikaty

© „Koleje Mazowieckie - KM” sp. z o.o.


Odnośniki
[1] https://www.mazowieckie.com.pl/pl/zakup-biletu-w-aplikacji-mobilnej-skycash
[2] http://www.skycash.com
[3] mailto:skargi@mazowieckie.com.pl
[4] https://www.mazowieckie.com.pl/sites/default/files/Regulamin%20us%C5%82ugi%20Bilet%20w%20aplikacji%20mobilnej%20w%20Koleje%20Mazowieckie%20-%20KM%20sp.%20z%20o.o..pdf
[5] https://www.mazowieckie.com.pl/sites/default/files/docs/SkyCash_logo_1.png
[6] https://www.mazowieckie.com.pl/sites/default/files/docs/QRkod%20SkyCash.png
[7] https://www.mazowieckie.com.pl/pl/kategoria/kupnoaktywacja-biletu