Stoisko Kolei Mazowieckich wyróżnione podczas Polish Businesswoman Congress 2014

Uroczystego otwarcia kongresu dokonała Jolanta Kwaśniewska. Podczas wydarzenia odbyło się wiele interesujących prelekcji. W panelu poświęconemu mocy brandingu oraz sztuce negocjacji w biznesie ekspertem była Donata Nowakowska, rzecznik prasowy Kolei Mazowieckich, która opowiedziała o kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa oraz właściwego dialogu z mediami. Organizatorzy, chcąc uatrakcyjnić kongres, między prelekcjami zaplanowali pokazy mody znanych projektantów, a w części wystawienniczej miały miejsce targi z produktami i usługami dla biznesu.

Został także rozstrzygnięty konkurs na najładniejsze stoisko wystawiennicze. W skład jury konkursu weszli członkowie redakcji magazynu „Businesswoman & life” oraz goście honorowi: Ewa Minge, Krystyna Kofta i Małgorzata Potocka. Stoisko KM, które otrzymało wyróżnienie, zostało docenione za kreatywność i oryginalność.

Na kongresie obecny był Dariusz Grajda, członek Zarządu, dyrektor handlowy Kolei Mazowieckich, który powitał gości w imieniu partnera kongresu – spółki Koleje Mazowieckie.

W tym roku mija 10 lat od powstania Kolei Mazowieckich. Od 10 lat codziennie wozimy naszych pasażerów do pracy, szkoły. Zapewne wielu z Państwa również podróżuje pociągami Kolei Mazowieckich. Jesteśmy liderem wśród przewoźników pasażerskich na Mazowszu oraz drugim przewoźnikiem w kraju. Nasze pociągi są najnowocześniejszymi w Polsce. Z roku na rok liczba zadowolonych pasażerów rośnie, w poprzednim roku z usług KM skorzystało prawie 63 mln osób – mówił podczas kongresu Dariusz Grajda.

Dodatkowych informacji udziela:

Donata Nowakowska – rzecznik prasowy „Kolei Mazowieckich – KM” sp. z o.o.

e-mail: d.nowakowska@mazowieckie.com.pl;tel. 22 473 75 51; 0 661 929 207

Kategoria: