14:01
Call center w Kolejach Mazowieckich
Koleje Mazowieckie uruchomiły nowy numer infolinii, który będzie obsługiwany przez pracowników profesjonalnego call center. Dzięki obsłudze nawet 10 połączeń przychodzących jednocześnie, podróżni nie będą mieli problemu z uzyskaniem informacji.
Zasady działania call center zostały przedstawione podczas konferencji prasowej z udziałem Adama Struzika, Marszałka Województwa Mazowieckiego oraz Krzysztofa Strzałkowskiego, Wicemarszałka Województwa Mazowieckiego. Umowa na wykonanie call center została zawarta z firmą Polkomtel S.A.
Nowy numer infolinii to 22 364 44 44.
Pod tym numerem, podróżni przez całą dobę mogą uzyskać informacje na temat usług oferowanych przez Spółkę Koleje Mazowieckie oraz innych przewoźników kolejowych, w tym m.in. na temat: rozkładu jazdy pociągów, cen biletów, ofert specjalnych, przejazdów osób niepełnosprawnych i o ograniczonej sprawności ruchowej, a także informacje o bieżących utrudnieniach i awariach. Dzięki zaawansowanym możliwościom, system pozwala obsłużyć nawet 10 połączeń jednocześnie.
Adam Struzik, Marszałek Województwa Mazowieckiego podkreślił, że otwarcie call center to dobra wiadomość dla pasażerów, którzy za pomocą telefonu będą mogli w każdej chwili i w każdym miejscu otrzymać pełną informację na temat konkretnego połączenia, zdarzenia czy problemu. - Od początku działalności Spółki inwestujemy w jej rozwój. Otwarcie Call Center to inwestycja w jakość i dobre relacje z pasażerami - mówił Marszałek.
Informacji udzielają pracownicy KM, którzy zostali przeszkoleni z prowadzenia profesjonalnych rozmów telefonicznych. Dla wygody pasażerów, udzielane informacje są podzielone tematycznie i wybierane tonowo, a rozmowy są nagrywane. W każdej chwili, podróżny może połączyć się z konsultantem, wybierając tonowo odpowiedni numer z klawiatury telefonu.
Koleje Mazowieckie, jako prężnie rozwijająca się firma dba o jakość usług. Oprócz zakupu i modernizacji taboru, inwestujemy w nowoczesne formy obsługi Klienta – mówi Artur Radwan, Prezes Zarządu Spółki Koleje Mazowieckie, podkreślając, że podróżni nie tylko mogą otrzymać kompleksową informację pod jednym numerem telefonu, ale mają także możliwość zakupu biletu przez telefon komórkowy. - Już wkrótce uruchomimy zakup biletów przez Internet, będziemy instalować biletomaty stacjonarne oraz w pojazdach szynowych, a także nowoczesne stanowiska kasowe – posumował Prezes.
Nowy punkt informacji pasażerskiej Kolei Mazowieckich został zbudowany przy wykorzystaniu usługi plus wIVR dostarczonej przez Polkomtel S.A.
- Usługa łączy w sobie interaktywny kontakt z osobami dzwoniącymi oraz pełną obsługę telekomunikacyjną, między innymi łącza i numer dostępowy. – mówi Magdalena Dziewguć, Dyrektor Zarządzający Rynku B2B Polkomtel S.A.
Na chwilę obecną funkcjonuje 7 stanowisk, z których dwa poza Warszawą – w Siedlcach i Radomiu. Stanowiska wyposażone są w aparaty telefoniczne nowej generacji wraz z profesjonalnymi słuchawkami i mikrofonami.
Nowy numer infolinii obsługiwany w profesjonalnym call center to kolejne nowoczesne rozwiązanie w obsłudze klienta wprowadzone przez Spółkę w ostatnim czasie. Ale na tym nie koniec. Już wkrótce będą mogli kodować swój bilet na elektronicznym nośniku „Karcie Mazowieckiej", a także kupić bilet w biletomacie.