Gdzie znajdziesz informacje?

W dni meczowe planowane jest usytuowanie dodatkowych stanowisk informacyjnych na wybranych stacjach, gdzie będą udzielane informacje, również w języku angielskim, o rozkładach jazdy pociągów, autobusów, tramwajów, metra i dojazdach do stref kibica. Obsługiwać je będą pracownicy Sekcji Obsługi Podróżnych Spółki.

Punkty informacyjne Kolei Mazowieckich oraz PKP S.A. są usytuowane na dworcach: Warszawa Wschodnia (od strony ul. Kijowskiej) oraz Warszawa  Centralna. Punkty będą czynne w godzinach 8:00 - 20:00, a w dni meczowe 8:00 - 24:00.  

Ponadto wspólne punkty informacyjne Kolei Mazowieckich oraz ZTM pojawią się na Dworcu Warszawa Wschodnia od strony ulicy Lubelskiej, stacji Warszawa Powiśle, przystanku Warszawa Stadion oraz Dworcu Warszawa Śródmieście. Będa czynne w dni meczowe w godzinach 13.00 - 24.00.

Na przystanku osobowym Warszawa Stadion obok kas biletowych uruchomiony został dodatkowy punkt informacji pasażerskiej. Punkt czynny będzie do 5 lipca, w godzinach  700 – 1900.

Dzwoniąc na numer +48 22 364 44 44 podróżni przez całą dobę mogą uzyskać informacje (w języku polskim, angielskim oraz rosyjskim) na temat rozkładu jazdy, cen biletów, czy aktualnych ofert. Dla wygody informacje są podzielone tematycznie. Dzięki zaawansowanym możliwościom systemu, konsultanci mogą przyjąć nawet 10 połączeń jednocześnie, co pozwala na szybką i kompleksową obsługę.

 Pracownicy Kolei Mazowieckich w „Akademii Euro”

Pracownicy Kolei Mazowieckich uczestniczyli w projekcie szkoleniowym „Akademia Euro”, koordynowanym przez Spółkę PL.2012. Dotyczył on szkolenia z zakresu znajomości języka angielskiego, wiedzy na temat różnic międzykulturowych, profesjonalnej obsługi klienta, a także wiedzy z zakresu atrakcji turystycznych. Do końca maja zostało przeszkolonych łącznie 200 pracowników zatrudnionych na stanowiskach związanych z obsługą podróżnych: kierownik pociągu, konduktor, kasjer biletowy oraz informator.

 Pamiętaj: w celu uzyskania informacji zawsze możesz zapytać
kierownika pociągu.

Kategoria: