Przejdź do treści Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do wyszukiwania połączeń
2015-09-14
13:55

(20.03.12) Otwarcie Call Center w Kolejach Mazowieckich - nowy numer informacji

 

Nowy punkt informacji pasażerskiej Kolei Mazowieckich został zbudowany przy wykorzystaniu usługi plus wIVR dostarczonej przez Polkomtel S.A. Usługa łączy w sobie interaktywny kontakt z osobami dzwoniącymi oraz pełną obsługę telekomunikacyjną, między innymi łącza i numer dostępowy. Dzięki zaawansowanym możliwościom systemu, konsultanci mogą obsłużyć nawet 10 połączeń jednocześnie. Na chwilę obecną funkcjonuje 7 stanowisk, z których dwa poza Warszawą –  w Siedlcach i Radomiu. Stanowiska wyposażone są w aparaty telefoniczne nowej generacji wraz z profesjonalnymi słuchawkami i mikrofonami.

Konsultanci obsługujący Call Center zostali przeszkoleni z prowadzenia profesjonalnych rozmów telefonicznych. Dla wygody pasażerów, udzielane informacje są podzielone tematycznie i wybierane tonowo, a rozmowy są nagrywane. W każdej chwili, podróżny może połączyć się z konsultantem, wybierając tonowo odpowiedni numer z klawiatury telefonu.

Podróżni pod numerem 22 364 44 44 otrzymają informacje na temat: usług Spółki Koleje Mazowieckie i innych przewoźników (rozkład jazdy pociągów, ceny biletów, oferty), przejazdów osób niepełnosprawnych i o ograniczonej sprawności ruchowej, a także o bieżących utrudnieniach i awariach.

– To przede wszystkim dobra informacja dla pasażerów, którzy za pomocą telefonu będą mogli  w każdej chwili i w każdym miejscu otrzymać pełną informację na temat konkretnego połączenia, zdarzenia czy problemu. Oczywiście mam nadzieję, że takich sytuacji będzie jak najmniej. Profesjonalny przewoźnik musi się jednak na taką ewentualność przygotować – mówi  Adam Struzik, Marszałek Województwa Mazowieckiego Od początku działalności Spółki inwestujemy w jej rozwój. Otwarcie Call Center to inwestycja w jakość i dobre relacje z pasażerami.

- Koleje Mazowieckie, jako prężnie rozwijająca się firma dba o jakość usług. Oprócz zakupu  i modernizacji taboru, inwestujemy w nowoczesne formy obsługi Klienta – mówi Artur Radwan, Prezes Zarządu Spółki Koleje Mazowieckie – Nasi podróżni nie tylko mogą otrzymać kompleksową informację pod jednym numerem telefonu, ale także zakupić bilet przez telefon komórkowy. Już wkrótce uruchomimy zakup biletów przez Internet, będziemy instalować biletomaty stacjonarne   i w pojazdach szynowych oraz nowoczesne stanowiska kasowe.

Dodatkowych informacji udziela:

Donata Nowakowska – Rzecznik Prasowy „Koleje Mazowieckie – KM” sp. z o.o.

Email: d.nowakowska@mazowieckie.com.pl tel.: 22 473 75 51, 661 929 207