Przejdź do treści Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do wyszukiwania połączeń
2018-02-20
15:31

W biletomacie

Pasażerowie korzystający z usług Spółki „Koleje Mazowieckie – KM” mogą w szybki i prosty sposób nabywać bilety w biletomatach. Całodobowa sprzedaż biletów prowadzona jest przez 102 biletomaty usytuowane są na niektórych przystankach i stacjach kolejowych.

Wykaz biletomatów Kolei Mazowieckich wraz z lokalizacją (pdf)

Za pośrednictwem biletomatów Kolei Mazowieckich można nabyć bilety wg taryfy normalnej oraz z ulgami ustawowymi lub handlowymi:

  • jednorazowe,
  • strefowe czasowe KM,
  • dobowe,
  • 3-dniowe,
  • okresowe (tygodniowe, dwutygodniowe, miesięczne, kwartalne)
  • na pociąg „Słoneczny” lub inny o charakterze komercyjnym,
  • Wspólny Bilet Samorządowy,
  • Mazobilet.

W większości biletomatów dostępne są dwie formy płatności: bezgotówkowa (karty płatnicze oraz płatność BLIK) i gotówkowa (banknoty oraz monety).

Wszystkie problemy związane z funkcjonowaniem i obsługą poszczególnych biletomatów należy zgłaszać do:

BIURO OBSŁUGI KLIENTA ASEC S.A.
SIEĆ BILETOMATÓW KOLEI MAZOWIECKICH

Al. Jerozolimskie 181A, 02-222 Warszawa

Godziny otwarcia 9:00-17:00
Czynne od poniedziałku do piątku
Zgłoszenie reklamacji: (+48) 801 789 405*
*stawka zgodna z taryfą operatora
Pomoc techniczna: (+48) 22 123 82 02
e-mail: bok@vectorsoftware.pl

 

 
Powyższe dane znajdują się na wszystkich biletomatach w formie naklejki.
W momencie zgłaszania problemu należy podać informacje umożliwiające zidentyfikowanie urządzenia, tj.: numer biletomatu, lokalizacja, godzina zakupu biletu.
 

Postępowanie w przypadkach nieprawidłowego funkcjonowania biletomatów