15:31
W biletomacie
Pasażerowie korzystający z przejazdów pociągami Kolei Mazowieckich mogą nabywać bilety za pośrednictwem biletomatów zlokalizowanych na wybranych stacjach / przystankach osobowych.
Za pośrednictwem biletomatów można nabyć bilety:
- jednorazowe,
- strefowe czasowe KM,
- dobowe,
- 3-dniowe,
- okresowe (tygodniowe, dwutygodniowe, miesięczne, kwartalne),
- na pociąg „Słoneczny” lub Słoneczny Bis”,
- Wspólny Bilet Samorządowy,
- Mazobilet.
Bilety jednorazowe można zakupić zarówno ze wsparciem rozkładu jazdy pociągów, jak i bez rozkładu jazdy. Dzięki temu pasażer ma możliwość zapoznania się z rozkładem przed dokonaniem zakupu biletu.
Automaty biletowe to odpowiedź na rosnące potrzeby podróżnych, którzy oczekują szybkiej, wygodnej i dostępnej przez całą dobę możliwości zakupu biletów. Dzięki prostemu
i intuicyjnemu interfejsowi pasażerowie mogą z łatwością kupić bilety według taryfy normalnej oraz z ulgami ustawowymi lub handlowymi.
Biletomaty obsługują wyłącznie płatności bezgotówkowe kartami płatniczymi oraz BLIK.
Wszystkie problemy związane z funkcjonowaniem i obsługą biletomatów należy zgłaszać bezpośrednio do operatora biletomatów na adres e-mail: serwis-km@automatikon.pl. Zgłoszenie powinno zawierać informacje umożliwiające zidentyfikowanie urządzenia, tj.: numer biletomatu (numer zamieszczony jest na obudowie biletomatu w jego górnej części) i jego lokalizację oraz datę i godzinę wystąpienia zgłaszanego zdarzenia.