Przejdź do treści Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do wyszukiwania połączeń
2025-05-29
15:31

W biletomacie

Pasażerowie korzystający z przejazdów pociągami Kolei Mazowieckich mogą nabywać bilety za pośrednictwem biletomatów zlokalizowanych na wybranych stacjach / przystankach osobowych.

Za pośrednictwem biletomatów można nabyć bilety:

  1. jednorazowe,
  2. strefowe czasowe KM,
  3. dobowe,
  4. 3-dniowe,
  5. okresowe (tygodniowe, dwutygodniowe, miesięczne, kwartalne),
  6. na pociąg „Słoneczny” lub Słoneczny Bis”,
  7. Wspólny Bilet Samorządowy,
  8. Mazobilet.

Bilety jednorazowe można zakupić zarówno ze wsparciem rozkładu jazdy pociągów, jak i bez rozkładu jazdy. Dzięki temu pasażer ma możliwość zapoznania się z rozkładem przed dokonaniem zakupu biletu.

Automaty biletowe to odpowiedź na rosnące potrzeby podróżnych, którzy oczekują szybkiej, wygodnej i dostępnej przez całą dobę możliwości zakupu biletów. Dzięki prostemu
i intuicyjnemu interfejsowi pasażerowie mogą z łatwością kupić bilety według taryfy normalnej oraz z ulgami ustawowymi lub handlowymi.

Biletomaty obsługują wyłącznie płatności bezgotówkowe kartami płatniczymi oraz BLIK.

Wszystkie problemy związane z funkcjonowaniem i obsługą biletomatów należy zgłaszać bezpośrednio do operatora biletomatów na adres e-mail: serwis-km@automatikon.pl. Zgłoszenie powinno zawierać informacje umożliwiające zidentyfikowanie urządzenia, tj.: numer biletomatu (numer zamieszczony jest na obudowie biletomatu w jego górnej części) i jego lokalizację oraz datę i godzinę wystąpienia zgłaszanego zdarzenia.