CALL CENTER w Kolejach Mazowieckich - numer infolinii – (22) 364 44 44

W trosce o klienta i wysoką jakość obsługi „Koleje Mazowieckie – KM” uruchomiły nowy punkt telefonicznej informacji pasażerskiej z wykorzystaniem nowoczesnej technologii   w systemie CALL CENTER.

Dzięki zaawansowanym możliwościom konfiguracji systemu, usługa pozwala na jednoczesną obsługę do 10 połączeń przychodzących.

Informacja będzie tematyczna poprzez wybieranie tonowe, a rozmowy będą nagrywane. W każdej chwili podróżny, będzie mógł się połączyć z konsultantem wybierając tonowo odpowiedni numer z klawiatury telefonu.

Oprócz informacji o usługach KM - rozkładzie jazdy pociągów, cenach biletów, ofertach taryfowych, przejazdach osób niepełnosprawnych i o ograniczonej sprawności ruchowej, a także o bieżących utrudnieniach i awariach - podróżni dowiedzą się o produktach  i usługach innych przewoźników.

Kategoria: